Gammal som jag är tycker jag om att titta på Allsång på Skansen. Tyvärr är det svårt att ta sig dit och delta live eftersom det är en vardag och en bit från Karlskoga. En gång har jag dock faktiskt varit där tillsammans med en kompis. Vi kom till Skansen vid tvåtiden och fick då platser långt bak i folkhavet. Hela eftermiddagen fick vi följa repetitionerna. 

Därför kan jag i alla fall ana hur länge Lollo och Erika hängde på Skansen igår sett till de platserna dom hade! Var det någon mer som såg dom på tv (och som vågar erkänna att de kollar på programmet...)? Annars tycker jag att ni ska kolla på svts hemsida, de syns titt som tätt längst fram vid staketet. 

Men tjejer, vilket var bäst då? Höjdpunkten hos familjen Rengman var förstås att Karlskoga nämndes flera gånger när Tabita hade intagit scenen. Dock kanske inte i de mest smickrande ordalagen. Vi hade hellre sett Lars Eriksson (Idol-Lars) istället för Johan Palm, för att spä på Karlskoga-representationen ytterligare. Dock verkar det gå lite trögare för honom. Jag såg honom här för en vecka sedan, då som förband till Sten och Stanley och The Boppers på den stora händelsen Karlskogafesten.  


Jag hoppas att alla i Tinnis har det gött i värmen!

2 kommentarer

Petra

03 Jul 2009 16:06

Jag kan erkänna att jag tittade! Men bara med ett halvt öga =) Å det bekräftas av att jag inte ens såg Lollo och Erika i publiken... Måste nog ta en titt på svt play iaf!



Blir det inga bilder från sista (A-lags-)matchen förresten?



Nu går jag på semester! =) Hoppas ni andra njuter av värmen, och tränar riktigt hårt!

Helen

08 Jul 2009 22:08

Jag har svårt för att lägga in bilder på bloggen tyvärr, ska jobba på det!



Trevlig semester!

Kommentera

Publiceras ej