Som några av er märkte idag har jag tagit sommarledigt lite för tidigt. Jag kommer att vara i Karlskoga i sommar och är inte tillbaka i Linköping förrän 8 augusti. Jag vill be er om en tjänst, även om ni har meddelat mig om datum ni är borta:

SAMTLIGA (som nu ingår i truppen, alltså både seniorer och tidigare 93:or) ska maila Kenneth och meddela om ni finns tillgängliga följande datum:

29 juli
2 augusti
8-9 augusti




Jag hoppas att det inte är för stort besvär. Detta beror på flera olika saker:
* Semifinalen har lagts in sent
* Jag är osäker på er studenter om ni kan tänka er att komma tillbaka till de första seriematcherna
* Tjejerna från fd 93-laget har inte jag någon koll på
* Det är bättre att Kenneth får det direkt, eftersom han får hålla reda på er alldeles själv första veckorna. 

Tack på förhand!

1 kommentarer

Rufus

16 Jun 2009 14:03

Tillönskar Dig många härliga sommardagar uppe i Värmeland du sköna! Jag är (ex)värmlänning själv, fast lite längre norrut ifrån. Hoppas några andra kan hålla Tinnisbloggen varm och levande i väntan på Din återkomst!

Kommentera

Publiceras ej