Jag har saknat att få skriva att vi har tagit full pott, men nu stämmer det! Idag vann U-laget med 3-0 mot Malmslätt. Sofia W och Olivia gjorde ett var, "mittenmålet" är jag osäker på, var det Sofia också månne?

Skönt att U har fått ordning på spelet. På onsdag väntar nämligen en av årets viktigaste matcher, Kenty vill man ALDRIG förlora mot. 


Båda lagen har nu tätkänning och med en bra våravslutning och en ännu vassare höst så kan det se riktigt trevligt ut i tabellen. 


För er som följer min vänskapskaka: Min Herman har nu växt till sig och har ynglat av sig till Eva och Bockerud. Imorgon ska min plutt bli en bakad kaka! Vi kan samtidigt konstatera att Johanna N inte är redo för barn då hennes Herman dog. 

På tal om kakor, imorgon vill jag ha två frivilliga bagare till på torsdag!


1 kommentarer

sofia

01 Jun 2009 18:31

näe det var faktiskt inte jag utan Lina som drog det den fina bollen på ett långskott!! men det var riktigt skönt att få göra sitt första mål i Tinnis!

Kommentera

Publiceras ej