Nu har vi ju faktiskt varit igång ett tag så det kanske är dags för mig att hålla igång bloggen igen. Vår nya hemsida, www.laget.se/bktinnis, är enklare att hantera än den förra så den viktigaste informationen kommer främst att hittas där. Men jag ska nog hitta lite "oviktiga" saker att rapportera om här också.

Vi har fått ett gäng nyförvärv vilket känns lovande inför denna säsongen, men framför allt för en satsning på lång sikt. Som student uppskattar jag självklart de nya studenterna som väljer att spela hos oss. Många har spelat högt och bidrar med rutin och nya idéer. Men extra glädjande är att så många tjejer från Linköping har kommit. Tinnis problem har ju trots allt varit att en del spelare försvinner under sommarmånaderna. Med en stomme som bor i Linköping och som kan utvecklas samt en tränare som vill vara kvar flera säsonger kanske Tinnis kan få till tryggheten!

Så till de nya spelarna: Den här bloggen startades under förra säsongen för att jag skulle ha ett smidigt sätt att informera på. Det blev en del om matcher och resultat, men också mycket rapporter från fester och "allt runtomkring". Jill m.fl. kryddar bloggen med bilder. Men ta det som en vana och kolla in bloggen. Jag har ingen ensamrätt på bloggen, så är det någon som gillar att skriva eller har något de vill dela med sig av så uppskattas det! Hör av er så får ni lösenord.


Kommentera

Publiceras ej