Petras ord är min lag. Vill hon ha en uppdatering ska hon få det.
I torsdags hade vi upptaktsträff borta på Karlberg. Mycket folk och ändå saknade vi flera som kommer dyka upp på träningarna.

En stor nyhet är att vi har en ny hemsida: www.laget.se/bktinnis
Den kommer att uppdateras mer och mer under den närmsta tiden. Alla spelare kan uppdatera sin profil. Fråga Johan om användarnamn och lösenord.
Gamla hemsidan finns kvar en tid.
På nya sidan har Johan redan skrivit om mötet i torsdags.

5 december kommer "Tinnis julafton" att äga rum. Johan är arrangör och lämnar mer information senare. Men boka in det datumet redan nu.

Första träningen är i fotbollshallen (konstgräs) i Ryd, torsdag 3 november 20.30-22.00. Första halvtimmen är det uppvärmning utomhus med joggingskor på fötterna.

Det kommer att tillkomma en tid i veckan i en inomhushall. Troligtvis lördag förmiddag, men det får vi återkomma till.

Kom ihåg att sälja Newbody-produkter. Sista datum är satt till 2 november för den här första rundan och beställningarna ska lämnas till J Blick. Ni får ta kontakt med henne för att lösa överlämnandet (Blick, det kanske är ok med 3:e?). Blicks telefonnummer finns i inlägget om Newbody.

Träningarna fram till jul är av det mer frivilliga slaget, så är du lite trött på fotbollen (och på Sami...) är det helt ok att träna annat. Men i januari kör vi!

2 kommentarer

Segerkavajen

26 Oct 2009 20:44

Jahadu Helen.

Det känns som om de som är trötta på mig

borde träna nu. För sen så kommer jag. Då blir det andra bullar (ej kladdkaka). Så träna ordentligt nu för resten av säsongen 2010.

Petra

27 Oct 2009 10:40

"Petras ord är min lag." Det lät bra, ska komma ihåg senare under säsongen Helen! :-)



Men du, ska det inte vara torsdagen den 5:e? Annars har jag lite svårt att få ihop det i min kalender?

Kommentera

Publiceras ej