Namn: Miriam Linda Jansson
Ålder: 29
Gör förutom att spela fotboll: Jag pluggar

1. Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Jag tycker om att det är en mycket bra stämning i laget.
2. Om du vann 100 miljoner på lotto, vad skulle du då göra för pengarna?
Jag skulle hjälpa några av mina vänner och familjemedlemmar i Argentina
som har det svårt.
3. Du lagade ju goda empanadas när vi hade vår cykelfest i våras som blev väldigt uppskattade. Vem i laget skulle du annars säga är bäst på att laga mat?
Linnéa och Betty.
4. Om du fick välja valfri superkraft, vilken skulle du då välja och varför?
Springa supersnabbt så att ingen kan hinna ikapp mig och jag kan göra många mål.
5. Vilken är din favoritposition på fotbollsplanen?
Mittfält.

5 snabba:
Chelsea eller Arsenal? Chelsea för att jag älskar blå
Argentina eller Sverige? Argentina, vi lever fotboll på ett annat sätt
Konstgräs eller naturgräsNaturgräs eftersom det är skönare att landa på
Vinna med 7-0 eller vinna med 2-12-1 då har man kämpat
Pelé eller MaradonaMaradona Tycker om hur han spelade men gillar inte hur han är som person.

Kommentera

Publiceras ej