Namn: Julia Jerléus
Ålder: 18
Gör förutom att spela fotboll: Ska börja sista året på Folkungaskolan där jag läser samhällsvetenskapliga linjen med inrikting beteende. Utöver skolan (som egentligen inte ens tar upp mycket tid ;) ) umgås jag med mina underbara vänner.
Position: Målvakt

1. Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Tycker resterande har sammanfattat det väldigt bra, men sammanhållningen i laget är så otroligt härlig! Sen så måste man ju älska att Tinnis generellt är en klubb som fokuserar på tjejer och deras utveckling inom fotbollen!!
2. Nu är det ju sommaruppehåll och en paus från fotbollen då man får tid att göra andra saker. Hur spenderar du ditt sommaruppehåll?
Under sommaren har jag bl.a. varit på Mallorca och hängt med lite spanjorer och även senare varit på Bråvalla. Fyllde även 18 (!!) så hoppas på mycket festande nu sista delen innan fotbollen drar igång :))) Annars har jag under stora delar hängt på Storans uteservering, tyvärr endast serverat drinkarna ;)
3. Du är ju en av våra målvakter i laget, men vilken position hade du velat ha om du inte hade varit målvakt?
Har ju tidigare varit utespelare så måste nog säga min gamla position som mittfältare. Tror dock att den konditionen som behövs behöver tränas upp lite innan jag ger mig ut på planen.
4. Du är ju också en av våra längsta spelare i laget, men vem i laget ser du annars mest upp till?
Just nu för tillfället måste det nog vara Malin, världens tuffaste människa som aldrig ger upp!! All cred till henne.
5. Om du fick välja valfri superkraft, vad skulle du då välja?
Antingen att kunna läsa tankar för det hade ju varit helt galet, eller att kunna transportera mig vart jag ville för att gå överallt är överskattat.

5 snabba:
Chelsea eller Arsenal? Har verkligen INGEN koll på något av lagen så kan inte göra en rättvis bedömning
Konstgräs eller naturgräs? Ett riktigt bra naturgräs!!
Hålla nollan under en hel säsong eller göra 5 mål under en och samma match? Är ju alltid roligt att göra mål, men att få hålla nollan en hel säsong tar nog priset!
Utekväll på Ågatan eller Fredagsmys framför en bra film? Med rätt personer blir nog allt roligt, men Ågatan lockar mer än en film atm.
Rädda friläge från Amanda eller rädda friläge från Maja J? Att rädda friläge från Maja J har jag gjort så många gånger nu så måste nog välja Amanda ;)

Kommentera

Publiceras ej