Namn: Malin Rodell
Ålder:17 år
Gör förutom att spela fotboll: Börjar plugga andra året sambeteende på katedral
Position: Ytterback

1. Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Som alla andra nämnt tidigare så är det sammanhållningen och att vi som lag alltid har kul tillsammans.
2. Om du fick välja att bli proffs i vilken sport som helst förutom fotboll, vilken sport skulle du då välja?
Antagligen innebandy då jag spelade det för ett tag sen tills fotbollen tog över mitt intresse.
3. Om du tvingades åka på en veckolång road trip med två personer i laget, vilka skulle du då välja och varför?
Svår fråga, skulle valt Julia som förare iallafall då det hade bjudit på underhållning. Emmie också, hon skulle kunna underhålla med några sköna gåtor som hon gjorde i bilen till lägret.
4. Vad är dina mål och drömmar med fotbollen?
Att spela så länge det är kul och se vart det tar mig.
5. Vem är Malin om 10 år?
Är ju bara 27 år, spelar förhoppningsvis fotboll fortfarande och har ett jobb jag tycker är kul.

5 snabba:
Chelsea eller Arsenal? Liverpool (går emot mina värderingar att skriva något annat)
Konstgräs eller naturgräs?
Vinna 100 miljoner på lotto eller få din högsta önskan uppfylld? 100 miljoner på lotto och med det kunna köpa mig till min högsta önskan
Göra matchavgörande brytning i 92:a minuten eller göra hattrick 3 matcher i rad? Göra matchavgörande brytning, känslan att göra det är inte mycket som slår
Högerback eller vänsterback?

Kommentera

Publiceras ej