Namn: Maja Liljegren
Ålder: 17
Gör förutom att spela fotboll: Går i skolan, är med kompisar, äter och tar många powernaps
Position: Mittfält

1. Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Vännerna och sammanhållningen vi har i laget
2. Nu är det ju sommaruppehåll och en paus från fotbollen då man får tid att göra andra saker. Hur spenderar du ditt sommaruppehåll?
Jag skulle nog säga att jag spenderar den största delen av mitt sommarlov med vänner, men även en del jobb, både som målare och fotbollsledare. Jag har även klämt in lite resande och ätit extremt mycket mat. 
3. Om du vann 100 miljoner på lotto, vad skulle du då göra för pengarna? (Förutom att bjuda hela laget på en jorden-runt-resa).
Oj svår fråga, men förutom att bjuda laget på en jorden runt resa ;) så skulle jag nog ge mig ut på en resa, destination är ej bestämd än. En stor del skulle nog sparas så att jag i senare ålder kan köpa ett gigantiskt drömhus. Annars har jag inte mycket planerat, kanske ge bort en del till mina systrar. 
4. Om du fick välja att vara någon annan i laget för en dag, vem skulle du då välja och varför?
Kanske Paloma, hade ju suttit fint att kunna prata flytande spanska för en dag, så hade nog valt henne på den dag då spanska muntligt stod på schemat i skolan.        😂
5. Vilket är ditt drömyrke?
Ingen aning, något som jag ej kommit på än.

5 snabba:
Chelsea eller Arsenal? Är tyvärr ingen aktiv fotbollstittare men skulle jag välja något av dem så blir det nog Chelsea.
Ljunkan eller Wahlbeckshallen? Beror nog på väder, är det fint väder föredrar jag utomhus alla dagar i veckan men på vintern tycker jag att det är ganska skönt att va inne i Wahlbeck.
Konstgräs eller naturgräsÄr det en fin gräsplan så föredrar jag naturgräs.
Utekväll på Ågatan eller hemmafest med laget? Båda låter ju ganska lockande får man väl ta att säga, men en utekväll på Ågatan sitter ju aldrig fel, och fick man ta med sig laget så blir det ju bara pricken över i:et. 
Innermittfält eller yttermittfält? Svårt val men skulle nog säga innermittfält.
 

Kommentera

Publiceras ej