1. Vem i laget kan spela på flest positioner?
Amanda, hon är lagets kameleont som kan spela både som back, mittfält och anfall. Tror även hon skulle kunna göra ett bra jobb mellan stolparna!
 
2. Vem i laget somnar först i bussen på väg hem från bortamatcher?
Har sett Hanna sova i bussen hem från många matcher, så hon får bli lagets sömntuta.
 
3. Vem i laget skulle du aldrig låna ut din bil till?
Maja J får hålla tassarna borta från min bil tills hon skaffat körkort iallafall.
 
4. Vem i laget skulle klara sig bäst vid en zombieapokalyps?
Jag tror att Olivia har en bra överlevnadsinstinkt så hon skulle nog kunna hålla sig vid liv under ett bra tag.
 
5. Vem i laget är mest allmänbildad?
Astrid. Hon må vara yngst i laget men jag tror det finns mycket information lagrad i den lilla hjärnan.
 
6. Vem i laget svär mest på planen?
Kajsa ser oskyldig ut men hon kan allt slänga ur sig kommentarer till motståndarlaget när det hettar till på planen.
 
7. Vem i laget är mest troligen att gifta sig först? (med undantag från de som redan är gifta)
Moa och hennes kille har chillat stadigt ett tag nu, så de kanske är näst på tur!
 
8. Vem i laget är en riktig svärmorsdröm?
Betty känns som en tjej som går hem hos boysens mammor.
 
9. Vem i laget är mest trolig att vinna Idol?
När vi lekte "Idol" på fotbollsavslutningarna när vi var små visade Ebba på hög kvalité, så jag tror att hon skulle kunna gå långt!
 
10. Vem i laget skulle vara lika duktig i någon annan sport än fotboll?
Med sin snabbhet, spelsinne och vinnarskalle så tror jag att Sandra har dolda talanger inom ett flertal andra sporter än fotboll.
 
 

Kommentera

Publiceras ej