Tja brudar!

Jag hoppas att ni har det bra runt om i landet! Vädret är inte det bästa hos mig iallafall, men annars är det fint. 

Sommaren går som vanligt fort och på torsdag drar träningarna igång igen! Har ni slarvat med träningen under uppehållet är det dags att göra ett ryck nu. Vi börjar höstsäsongen relativt sent, så det gäller att vi har ett visst flås från början. Ibbe lovar att det blir tungt de första träningarna om man inte har skött sin egenträning...

Ännu större ansvar ligger på oss som inte kan vara med när träningarna kör igång. Tänk er den jobbigaste fotbollsträningen ni någonsin har varit med på.... Så hårt eller hårdare ska vi köra varje dag vi vet att tjejerna i Linköping har träning!

Jag har turen att värmlandstrean drar igång tidigt, så jag kan träna med min gamla klubb. Ni kanske också kan hänga på er gamla förening? Annars är luften syrerik nu med allt regn, en tur i löpspåret är faktiskt inte så hemskt som man tror! Skulle solen mot förmodan titta fram är det bara att hiva sig i sjön och simma. Cykla är ju också ett alternativ, jag kanske får sällskap på tjejvättern nästa år?! 

Går det tungt med träningen är det lätt att motivera sig: Konditionen jag bygger upp nu kommer jag att ha nytta av i de jämna matcherna i höst! 




1 kommentarer

sofia

22 Jul 2009 21:38

räknas det som ett träningspass om man springer upp och ner för 104 trappuppgångar med 250 kg post?! är ju ett tag tills jag är tillbaka i linkan men har turen att kunna träna med klubben här i götet =) ha en bra fortsättning på sommaren allihop! /wenell

Kommentera

Publiceras ej