Min största uppgift som lagledare just nu är att ordna träningsmatcher inför våren. Det börjar bli klart och dyker så snart allt är spikat upp på hemsidan. Vi bestämde på upptaktsträffen att vi ska åka iväg en helg. Jag har letat lite alternativ och har nu hittat en förening som låter oss bo gratis hos dom. Personligen tycker jag att det är himla trevligt att det är Dalhems IF på Gotland. Vad tror ni om att beundra muren tillsammans till våren?

Det handlar om helgen 26-28 mars, alltså fredag till söndag. Eftersom vi måste åka färja blir det svårt att ansluta på lördagen. Därför är det viktigt att tidigt boka in och ta ledigt den fredagen så att alla kan hänga med.

4 kommentarer

kenneth

30 Nov 2009 07:32

Härligt jobbat helen jag saxade detta och la upp som nyhet på hemsidan ochså.

Petra

30 Nov 2009 08:48

Gotland?! Gärna för mig! Aldrig varit där men drömt om att åka dit :-) Får jag dessutom spela fotboll så kan det ju inte bli bättre! :-)

Petra, igen

01 Dec 2009 09:23

Du lagledaren, även om inte alla matcher är spikade skulle jag inte ha något emot att veta när matchandet är tänkt att sätta igång. Blir lite enklare att försöka planera våren då! :-)

Helen

01 Dec 2009 20:07

Petra, jag svarar lite snabbt här. Vi har matchtider men inget motstånd sista helgen i februari. Första klara matchen är 6 mars sen är det 1-2 matcher per helg (en match per spelare är tanken förstås) fram till serien. Undantag påskhelgen då det bara blir en match på annandag påsk, då mot förra årets div 5-konkurrenter Sturefors.

Kommentera

Publiceras ej