Namn: Paloma Maria Carlsson Chermá
Ålder: 18
Gör förutom att spela fotboll:  Ska börja läsa sista året på Katedralskolan, inriktning naturnatur
Position: Inner-/yttermittfältare

1. Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Att trots att vi spenderar så himla mycket tid tillsammans så tröttnar vi inte på varandra, utan vi har alltid lika kul tillsammans
2. Nu är det ju sommaruppehåll och en paus från fotbollen då man får tid att göra andra saker. Hur spenderar du ditt sommaruppehåll?
Har varit i Kroatien och hittat på massa äventyr med kompisar när jag varit i Sverige. Just nu befinner jag mig på playan i Spanien vilket även är det ställe jag kommer spendera min tid på tills skolan börjar igen.
3. Vad är dina drömmar och mål med fotbollen?
Som jag alltid sa när jag var liten: "att komma så lång bara jag kan". Men det viktigaste är att det fortsätter att vara lika kul!
4. Du är ju en av dem i laget som tagit körkort den här våren. Om du fick välja vem som helst i laget (körkort eller icke körkort) som skulle köra buss till vår nästa bortamatch, vem skulle det då bli?
Tror Amanda skulle vara en jävligt bra chaffis samtidigt som hon skulle vara en bra DJ med peppande låtar dunkande i bussen hela vägen.
5. Vilken är din favoritposition på fotbollsplanen?
Innermittfältet så man får vara med och påverka spelet mycket

5 snabba:
Chelsea eller Arsenal? Real Madrid
Spanien eller Sverige? Hmm den är svår, men nu när man befinner sig här i värmen känns inte vintern hemma i Sverige så lockande
Konstgräs eller naturgräsNaturgräs ofc, hur kan man ens tycka något annat??
Göra 6 assist i en match eller göra ett äkta hattrickEtt hattrick hade ju inte suttit fel
Att bara få lyssna på ”Despacito” med Justin Bieber eller ”El Perdón” med Enrique Iglesias i 5 år framöverSorry Justin men originalet är bättre, så det skulle få bli "El Perdón". Dessutom måste man ju bara älska Enrique, finns inget bättre på dansgolvet
 
 

Kommentera

Publiceras ej