Vi är tillbaka! Just nu är vi mitt uppe i vårt sommaruppehåll och har för tillfället inga fotbollsträningar med laget (men vi tränar stenhårt ändå så klart!). Så för att hålla lite liv i den här bloggen återupptar vi våra utfrågningar av oss spelare i laget. Den här gången har det blivit vår evigt kämpande forward/yttermittfältare Alexandras tur att svara på vad hon egentligen tycker och tänker om oss andra i laget:
 
1. Vem i laget är starkast?
Starkast i laget skulle jag säga att Emmie är. Inte bara fysiskt utan även psykiskt! Hon är en jäkel på att pusha sig själv igenom all matcher samt stå pall för faktorer som händer runt om. Hennes fokus är jag avis på. 

2. Vem i laget är bäst på att laga mat?
Hmm svårt jag skulle nog säga Linda och hennes spännande och exotiska rätter och drycker hon tagit med sig från Argentina hehe.

3. Vem i laget skulle du inte vilja möta i en mörk gränd en sen kväll?
Haha vilken fråga, jadu svårt, jag skulle nog minst vilja möta Hanna P i en mörk gränd, för både hennes styrka och snabbhet skulle göra det svårt att fly , plus att hon vet var jag bor       😝

4. Vem i laget kommer alltid sent?
Veronica H , mer behöver inte sägas.

5. Vem i laget skulle mest troligen kunna vinna i Idol?
Ebba H, med sitt gitarrspelande och karisma!

6. Vem i laget är mest mogen?
Jag skulle nog säga Emy Engström. Sjukt trevlig och alltid sansad och mogen. Något jag kanske borde ta efter haha

7. Vem är lagets bråkstake?
Kajsa J, kanske lagets snällaste spelare men på planen lyckas hon på något sätt alltid hamna i bråk.

8. Vem i laget skulle vara den bästa domaren?
Här måste jag nog säga vår tränare Mats J, även om han ibland missar saker så är han nog mest rättvis jämfört med alla vinnarskallar i detta lag.

9. Vem i laget skulle göra bäst jobb som president för USA?
Här vill jag säga mig själv, haha. Jag älskar att diskutera, debattera och förbättra. Och politik går alltid hem, just as my English!       😘

10. Vem i laget är den största romantikern?
Hmmm oj, den största romantikern skulle jag säga är vår egen spanjor Paloma.

Kommentera

Publiceras ej