Namn: Emma Nilsson
Ålder: 18 år
Gör förutom att spela fotboll: Pluggar ekonomi på Katedralskolan och ska börja mitt tredje år där! Jobbar även på Burger King i stan.
Position: Back (mestadels mittback)

1. Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Helt klart sammanhållningen och att alla är så glada och trevliga mot varandra! Alltid en go' stämning!
2. Nu är ju sommaruppehållet slut för den här gången och fotbollsträningarna har dragit igång igen. Men hur spenderade du ditt sommaruppehåll?
Jag har jobbat väldigt mycket i sommar men även umgåtts med min pojkvän och familj mycket! Har även varit utomlands vilket var såå skönt och välbehövligt!
3. Om du fick gå på en date med vem du vill (död eller levande), vem skulle du i så fall välja?
Förutom min pojkvän haha, så skulle jag lätt välja Taylor Lautner (speciellt om han ser ut som i den där regn-scenen i New Moon), på grund av min enorma "crush" jag hade på honom när jag var yngre. Det vore rätt coolt haha!
4. Du gjorde ju ett av säsongens hittills bästa fika när du bjöd på hembakade scones efter en torsdagsträning i våras. Men om du skulle välja någon i laget som skulle vara din privatkock i en månad framöver, vem skulle du då välja och varför?
Juste, hade nästa glömt bort dom! Vad roligt att dom blev så populära! Men oj vilken svår fråga egentligen.... Jag har ingen aning helt ärligt men den första jag kommer att tänka på är Ebba Hjelm!! Har hört att hon ska vara en riktig mästerkock!
5. Vilket är ditt bästa fotbollsminne?
Jag skulle nog säga att slutspelsmatcherna under Nils Liedholm Cup (som gamla 99-laget faktiskt vann tillslut!!) är mina allra bästa fotbollsminnen. Taggningen, känslan och vinnarglöden fanns hos alla. Det är något som jag alltid kommer minnas!

5 snabba:
Chelsea eller Arsenal? Hejar tråkigt nog inte på något av de lagen tyvärr... skulle inte säga att jag är någon som tittar aktivt.
Burger King eller McDonalds? Självklart Burger King!! Vad annars hallå?
Konstgräs eller naturgräsNATURGRÄS alla dagar i veckan!!
Vinna med 10-0 eller vinna med 2-1Vinna med 2-1. Det måste vara lite spännande och lite kämpigt, mycket roligare att vinna mot ett lag man är jämna med än något man vinner stort mot.
Fredagsmys med familjen eller Lördagsparty med lagetLördagsparty med laget såklart!!

Kommentera

Publiceras ej