Namn: Linnéa
Ålder: Snarton
Gör förutom att spela fotboll: (t.ex. plugg/jobb) Ska snart börja tredje året på Berzans teknikprogram med inriktning Teknikvetenskap 
Position: Yttermittfältare 
 
1.Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Det finns mycket bra med Tinnis men det absolut bästa är vår lagsammanhållning. Vi har kul tillsammans och bryr oss om varandra. När man träffas så mycket som vi gör så blir man nästan som en familj.
2.Nu är ju sommaruppehållet slut för den här gången och fotbollsträningarna har dragit igång igen. Men hur spenderade du ditt sommaruppehåll?
Största delen av sommaruppehållet spenderade jag på stadium sportscamp i Norrköping som ledare/tränare för massa barn. Tålamodsprövande men sjukt kul jobb! Jag har även träffat kompisar, varit på Öland och jobbat endel på ÖoB.
3.Om du skulle tvingas flytta in i en trång etta tillsammans med 2 andra personer i laget, vilka skulle du då välja och varför? 
Som Elin sa förut idag, det handlar inte vem jag vill bo med, det handlar om de få individer som skulle klara av att bo med lilla mig. Men om jag fick välja helt fritt skulle det nog bli Betty, eftersom hon verkar strukturerad och lugn. Den andra personen skulle nog vara Elin I eftersom det skulle ta knäcken på henne men också eftersom jag vet hur det är att "bo" med henne och än så länge lever vi båda. 
4.Varför kallas du för Örnen?
Jag skulle gärna vilja veta det jag med, det enda jag får som svar är "För att det är ditt namn såklart". Men den förklaringen jag har hittat kommer från en träning, då Elin I fick för sig att hitta på smeknamn på alla hon passade till. På grund av mitt efternamn fick jag smeknamnet Falken, och efter några minuter lyckades hon utveckla det till örnen. Om man tittar på spelarprofilen har även Elin ( med hjälp av maktmissbruk) skrivit in mitt nya smeknamn (och lite till) för att få fler att anamma det, och hon har väl lyckats...
5.Vilka är dina drömmar och mål med ditt fotbollsspelande?
Jag spelar för att det är kul och får helt enkelt se vart det tar mig. Att jag älskar att träna är ju alltid en fördel!
 
5 snabba:
Chelsea eller Arsenal? CHELSEA!! 
Konstgräs eller naturgräs? Är man från landet är man ju van vid urkassa naturgräs så måste väl säga att det är det jag föredrar. Men som den stadsbo jag börjar bli kan jag väl inte påstå att jag hatar konstgräs..
Linköping eller Borensberg? Linköping alla dagar i veckan!! 
Yttermittfältare på högerkanten eller vänsterkanten? Hade ju precis accepterar vänsterkanten då headboss bestämde sig för att testa mig på högern men måste faktiskt erkänna att det var väldigt kul att kunna få till vettiga inlägg. Men det kvittar egentligen, glad att jag får vara på planen över huvud taget ;) 
Låtsaspappa Amanda eller Låtsasmamma Elin?
Detta är ju pest eller kolera... Tyvärr kan jag inte välja mellan dem eftsom jag behöver behålla mina sovplatser. Men Fördelen med pappa är att hon låter mig vara ute hur länge jag vill, hon serverar lyxfrukost och är grym på att laga mat, men jag måste bädda själv... 
Fördelen med mamma är att hon ger mig frukost på sängen och bäddar åt mig, precis som mammor ska. Tyvärr är hon lite strängare med tider och hennes matlagningskunskaper är väl inte att skryta med. (Om hon läser dethär är hon jättebra på att laga mat eftersom jag vill behålla min sängplats) MEN jag föredrar faktiskt att hänga hos PartyKajsa, sorry mamma och pappa. 

Kommentera

Publiceras ej