Namn: Moa Löfstedt
Ålder: 20 bast
Gör förutom att spela fotboll: Just nu jobbar jag på Intersport och Ombergs golfrestaurang, men ska börja plugga på universitetet till höst!
Position: Forward

1. Efter att ha jobbat på annan ort under försäsongen och början av vårsäsongen så är du nu äntligen tillbaka i laget igen, vad är det bästa med Tinnis tycker du?
Att alla är glada prickar som man alltid får energi av när man kommer till träningen efter en tuff dag på jobbet!
2. Nu är det ju sommaruppehåll och en paus från fotbollen då man får tid att göra andra saker. Hur spenderar du ditt sommaruppehåll?
När jag inte jobbar försöker jag hinna med att umgås med mina kära vänner och familj! Byter ut fotbollen mot tennis och tränar självfallet på fotbollsgolfen inför nästa års drabbning!
3. Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du i så fall välja och varför?
Att kunna teleportera mig skulle vara coolt! Dessutom väldigt användbart på fotbollsplanen och att slippa pendla skulle ju vara guld!
4. Om du fick chansen att vara någon annan i laget för en dag, vem skulle du då välja och varför?
Nu blev det svårt. Väljer mellan Julia (skulle vara gött att vara lång), Maja L (verkar ta livet lite med en nypa salt och äter mycket) och Betty (skulle spela fotboll hela dagen och vända bort folk bara för att jag kan). Får nog bli Maja efter noga överläggande.
5. Vem är Moa Löfstedt om 10 år?
30-åriga Moa har förhoppningsvis ett roligt jobb och tjänar tillräckligt för att äta god mat varje dag. Efter jobbet spelar hon korpenfotboll och skjuter hårt i krysset.

5 snabba:
Chelsea eller ArsenalLondon is RED
Coca Cola eller Pepsi? Smakar dom olika ens?
Konstgräs eller naturgräs? Konstgräs.... oftast
Solsemester eller skidsemester? Solig skidsemester!
Vara lagets stjärna i fotbollsgolf eller vara lagets skyttedrottning? Tycker nog det är dags för skyttedrottning!
 

Kommentera

Publiceras ej