Namn: Klara Johansson
Ålder: 18 år

1. Nu är det ju sommaruppehåll och en paus från fotbollen då man får tid att göra andra saker. Hur spenderar du ditt sommaruppehåll?
Förutom att ha sommarjobbat i sammanlagt 5 veckor har jag varit i Rom, umgåtts med kompisar och badat och solat
2. Under alla de år som du har spelat fotboll, vilket är ditt bästa fotbollsminne?
När vi vann hela Nils Liedholms cup.
3. Vem är Klara Johansson om 10 år?
Förhoppningsvis är jag lyckligt kär, har ett bra jobb som jag trivs med och reser mycket världen runt.
4. Sist men inte minst, om du träffade på en ande som gav dig tre önskningar – vad skulle du då önska dig?
 Fred på jorden, stoppa klimatkrisen, jämställdhet.

4 snabba:
Chelsea eller Arsenal?
Ytterback eller Yttermittfält? Just nu har jag mer kunskap om yttermittfältet, men jag skulle gärna vilja testa att vara mer ytterback.
Pizza eller Tacos?
Göra 15 mål på en säsong eller göra 25 assist på en säsong?

Kommentera

Publiceras ej