Namn: Maja Jerleus
Ålder: 16 år
Gör förutom att spela fotboll: Pluggar första året på Katedral
Position: Forward

1. Vad tycker du är det bästa med Tinnis?
Gemenskapen i laget, alla kommer bra överens och man trivs jättebra.
2. Vem/Vilka är det som hörs mest i omklädningsrummet?
Alexandra eller Maja 2
3. Vem i laget har den största vinnarskallen?
Kajsa eller Alexandra
4. Om du var tvungen att byta position och fick välja vilken du vill, vilken hade du då valt?
Målvakt, för om man kollar på Julia så rör hon sig inte så mkt och det verkar ju skönt.
5. Du har ju ganska nyligen börjat gymnasiet och är mitt uppe i nollningen. Om du var tvungen att börja på en annan gymnasieskola i Linköping, vilken hade du då valt och varför?
Inget kan ju slå stadens diamant, men om jag verkligen måste så är det väl folkunga eller berzan för dom har trippelt så lång nollning som katedral.

4 snabba:
Chelsea eller Arsenal?  Ingen aning, jag bryr mig inte om någon av lagen men jag tar väl Chelsea för namnet var fint.
Vinna genom att fuska eller förlora rättvist?
Konstgräs eller naturgräs?
Finta bort hela försvaret och sen lägga in bollen i öppet mål eller skjuta ett kanonskott med vänstern rakt i krysset?

Kommentera

Publiceras ej