Förlåt för lite dålig uppdatering när det gäller matchreferat, vi ska bättra oss. Ni får nöja er med ett "vem i laget" med Linnéa Jaktfalk i väntan på seriepremiären. 
 
Vem i laget är alltid först på plats vid träning?
Hmm, jag skulle nog säga jag och Emmie. Vi bor längst bort och då ser man till att åka i god tid 😃
Vem i laget är mest lättlurad?
Hahah denna är svår, det finns många kandidater på denna, dock tror jag Betty tar hem denna. Minns en träning då Betty hade med sig resväska till träningen då hon skulle till Alperna direkt efter träningen. Då hon var väldigt seg tillbaka till omklädningsrummet efter träningen passade vi på att gömma väskan i duschen. Väl inne i omklädningsrummet var allt som vanligt, Betty hade helt glömt att hon hade med sig väskan till träningen och vi var många som hade svårt att hålla oss för skratt när hint efter hint kom, men Betty fattade inte alls vad som var så roligt. Efter lite styrka och halvvägs in i duschen insåg hon att hn faktiskt hade haft med sig en resväska som nu var borta. Betty är inte bara lättlurad utan hon lyckas till och med missa att vi faktsikt lurade henne. Har även hört rykten om att hon är ganska lättlurad när det gäller att hämta saker. Det räcker med att säga "Jag tar tid" så är hon redan påväg 🤣
Vem i laget har roligast smeknamn?
Detta måste nog vara Kexet- alltså Maja Liljegren. Jag har tyvärr missat storyn bakom smeknamnet så den som vet får gärna berätta den för mig men antar att Elin I är inblandad i det hela 
Vem i laget är mest omogen?
\n
Även här finns det många som skulle ta hem platsen, men jag tycker nog att Kajsa är snäppet värre på den fronten. Det finns många historier som kanske inte är så passande att dra här men en fejkmotivering är hennes tävlingsinstinkt som kan få henne att bete sig ganska barnsligt. 😏 Fick dock se Elin Hallins barnsliga sida innan matchen mot Värmboll, men iofs, detdär med att spana in snygga fotbollsspelare i väntan på att beträda planen får väl alla att fnittra lite. 
Vem i laget skulle du helst vilja byta liv med för en dag?
Jag skulle gärna byta liv med Amanda. Hon har alltid något på gång, många bollar i luften och stort kontaktnät. Att nästan vara klar som civilingenjör vore ju inte helt fel häller, fatta vad skönt att slippa allt plugg och gå direkt ut i arbetslivet 👊 
Vem i laget skulle du inte vilja möta i en mörk gränd?
Hahahah denna är ju lite småtaskig.. Men jag tar Amanda, speciellt under morgontimmarna då hennes morgonhumör inte är att leka med, tro mig, inget ni vill uppleva. 😴
Vem i laget är en riktig svärmorsdröm?
Jag tror Paloma är en riktig svärmorsdröm, hon verkar bra med killarna i alla fall och det betyder ju att mamma approves😏
Vem i laget är sämsta förloraren?
Det finns många dåliga förlorare i laget men jag tror nog Betty, Kajsa, eller Hanna är värst. De är dock tre helt olika typer av vinnarskallar men en förlust är alltid en förslust och rätt ska vara rätt. 
Vem i laget skulle vara den bästa domaren?
Detta svår mellan Hanna och Cissi. Hanna för att hon alltid har koll på ställningen och rätt ska vara rätt. Cissi eftersom hon varit domare ett ganska bra tag och kan det där med reger (även om hon själv inte alltid spelar efter dem😉) Nevars med Cissi är en bra domare och typ den enda som dömt annat än småknattar. 
Vem i laget skulle mest troligen lyckas vinna Idol?
Med tanke på att hon sjöng solo på julavslutningen för nått år sen samt att hon gärna sitter med gitarren så tror jag på Elin I. Gissa om jag vart chockad när jag satt där med min klass på julaslutningen, i samma veva som jag började i Tinnis, och upp på scenen kommer Elin tillsammans med de andra lärarna. Skumt när två världar korsas, men vissa har ju tydligen flera talanger. Jag håller mig till fotbollen jag, musik är inget för mig. 

 

Kommentera

Publiceras ej