Ikväll är det dags för A-lagets första bortamatch mot Borens IK och vi laddar upp med att höra vad vår snabba och ettriga forward Moa har att säga om oss i laget:
 
1. Vem är lagets retsticka?
Tycker Elin I ofta är på lurigt humör.....

2. Vem i laget kommer alltid sent?
Min första tanke var Sandra, men det är nog snarare så att hon är förvirrad och TROR att hon själv är sen ofta.

3. Vem i laget är smartast?
Cissi verkar ha stenkoll på livet och vad hon vill!

4. Vem är lagets mamma?
Landar nog på Elin I, hon är lagets queen på att skicka ut allt material till Kenneth ur omklädningsrummet efter matcher!

5. Vem i laget är mest omogen?
Kajsa har haft mer omogna moments än man tror...

6. Vem i laget är mest fåfäng?
Den var svår! Emmie är perfektionist när det gäller tofsen och Julia är alltid on point när hon kommer till träning och match, men fåfäng vet jag inte..

7. Vem i laget skulle du helst byta nummer med?
Skräll att jag fick den här frågan. Det är ingen hemlighet att jag vill ha Kajsas nummer 11!! Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag lämnade in lappen där man fick välja för sent.. dock är jag lite kluven nu när tröjan blivit en större storlek, behöver ju inte se ut som en större säck än vanligt i matchstället.

8. Vem i laget är mest kräsen?
Känns som Betty har sina principer..

9. Vem i laget är alltid glad?
Alex är alltid peppande oavsett vad det gäller!

10. Vem av utespelarna skulle klara sig bäst som målvakt?
Får man välja Ebba? Annars skulle jag nog välja Olivia, hon är varken rädd för bollar eller tacklingar! Kanske risk för straffar dock..

Kommentera

Publiceras ej