Påskledigheten lider mot sitt slut men innan dess får ett annat av våra nyförvärv säga vad hon tycker och tänker om laget - det har blivit dags för vår norrlänning Olivia!
 
Vem i laget är alltid glad?
Sandra, hon verkar sällan ha några som helst bekymmer. Alltid glad och mysig!

Vem i laget är sämsta förloraren?
Åh den var svår men Hanna och Betty verkar vara riktiga vinnarskallar så kan tänka mig att de inte är så förtjusta i att förlora      😅

Vem i laget skulle du aldrig låna ut din cykel till?
Kedjan på min cykel hoppar hela tiden så skulle väl inte låna ut den till någon som inte kan laga den.. Emmie då kanske bara för att jag aldrig sett henne cykla       🙊

Vem i laget skulle mest troligen lyckas vinna Hunger Games?
Där skulle jag vilja säga Maja T, hon är hård och skulle inte ha några problem att vinna       💪🏼

Vem i laget skulle du ta med dig till en öde ö?
Det beror på. Åker vi dit frivilligt och kan ta oss tillbaka? I så fall tar jag med mig Linnea, för jag tror att hon gillar att bara ta det lugnt och sola och käka lite frukt. Men är vi fast så tar jag med mig Alex, hon kommer ha många idéer om hur vi tar oss hem samt ett positivt humör!!        🙏🏼

Vem i laget har bäst lokalsinne?
Paloma har nog bäst lokalsinne med tanke på att hon ofta kör bil

Vem i laget har torrast humor?
Jadu Elin I kanske? Förutfattad mening nu kanske men tänker att hon har typisk lärarhumor.

Vem i laget är mest virrig?
Kanske Kajsa, pratar i cirklar ibland. Alltså man hänger med men det kanske tar lite längre tid att komma till poängen. Bara gulligt dock!!

Vem i laget är mest mogen?
Cissi är nog mest mogen, hon har koll på livet      👌🏼

Vem i laget skulle du helst vilja byta position med?
Betty, tycker det är roligt att spela mittmitt och vara bollfördelare. Sen vem vill inte vara forward och göra mål? Dock har jag inte de färdigheterna..      😒

Kommentera

Publiceras ej