1. Vem i laget har bäst musiksmak?
DJ mandy (nytt smeknamn?!) Amanda alltså, motiveringen måste nog vara för att hennes musik är en salig blandning mellan allt man kan tänka sig. De kommer äldre låtar, nyare låtar och dåliga låtar :) när hon DJ:ar. Hennes lista tilltalar nog flest människor <3

2. Vem i laget skulle du ta med dig till en öde ö?
Jag skulle nog ta med mig Elin I med tanke på att hon är väldigt allmänbildad. I mean hur allmänbildad är man inte om man vet de 10 största länderna i världen. Vem vet vad hon vet mer liksom. Plus att jag själv nog skulle dö av typ en mygga efter nån dag och då känns de tryggt att veta att nån av oss ändå klarar sig. 
 
3. Vem är lagets gottegris?
Lagets gottegris var en svår fråga men kan ju iallafall säga att de inte är Jossan (beach 2k18). Mitt svar måste nog bli mig själv för att jag föredrar godis framför umgänge (sviker aldrig).

4. Vem i laget är mest lättlurad?
Får man välja en kombo? Isåfall är de jag och Linnea tillsammans. Vi bildar teamet dum och dummare (vem e vem?). De äldre spelarna vet oxå detta och använder det ofta emot oss, skitkul tkr vi... 🙃

5. Vem i laget är alltid först på plats vid träning?
Först på plats är ofta jag då jag inte har bil och inte kan (orkar) cykla. Vill inte få motion i onödan daaaaa.

6. Vem blir årets skyttedrottning?
Årets skyttedrottning tror jag kommer bli Jossan om hon tillfrisknar. Amanda kommer nog antagligen göra massa mål även i år också men pensionen närmar ju sig ju och de e dags att lämna över taktpinnen till en yngre förmåga <\3 Nä vars vi har många duktiga målskyttar i laget och Amanda är definitivt en utav dem! 

7. Vem i laget är bäst på att peppa sina lagkamrater?
Jag skulle säga att Alex är väldigt bra på att peppa laget när det är motigt (motigt är dock bara förnamnet på matchen mot Triangelns). All eloge till Alex som ger 110% även när de går emot.

8. Vem i laget har torrast humor?
Torraste humor priset skulle lätt gå till Kajsa. Saharaöknen och Kajsa, lika torra båda två.

9. Vem i laget har svårast att slita sig från sin mobiltelefon?
Svårast att slita sig ifrån sin mobiltelefon har nog vi yngre barn. Dock skulle jag inte säga att någon är värre en den andra när de kommer till kritan.

10. Vem i laget har roligast smeknamn?
Roligaste smeknamnet tror jag att jag gav Amanda precis i första frågan? Legendariskt smeknamn, svar ja. Annars är det nog Palomas ”Pallis” inte frivilligt smeknamn tror jag inte utan det va nog Elin I:s förtjänst som alla andra smeknamn

Kommentera

Publiceras ej